F*ck
Bullet points. Een goede manier om de aandacht van je publiek kwijt te raken. Je ogen glijden eroverheen, maar niets blijft plakken.
Daarom zie je nooit bullet points op billboards
Nu weet je meteen waarom er nooit opsommingen staan op billboards. In een split second moet de boodschap helder zijn: welk product, wat kan ik ermee en waarom moet ik dat willen? Visuele ruis is wel het laatste wat een billboard nodig heeft.
Ja, dus?
Wat dat te maken heeft met een presentatie? Dit: een presentatie is een opeenvolging van billboards. Iedere slide in je presentatie moet impact hebben. Zo niet, dan ben je de aandacht kwijt. En je publiek moet die slide binnen 4 seconden hebben begrepen, want daarna moet de focus weer terug naar de spreker.

Lekker strak
Dat betekent goedgekozen, spaarzaam gebruikte woorden. Een structuur die je langs een lineaal kan leggen. Een verhaal dat is teruggebracht tot de essentie. En een invalshoek die meerdere strengen ingewikkelde materie tot één duidelijke draad spint.
Onze opdrachtgevers
We maken allerlei presentaties, van sales- tot congrespresentaties. En templates. Voor mooie opdrachtgevers als Eneco, PostNL, Bouwinvest, Asics, Het Nederlandse Rode Kruis, T-Mobile, KPN, Solidaridad, TenneT, Iddink Groep en TNT. In PowerPoint, Keynote en Prezi. Voor intern en extern gebruik, en zowel in het Nederlands als in het Engels. Vroeger deden we netjes wat de klant vroeg. Tegenwoordig zijn wij degene die zegt wat er moet gebeuren. Waar dat toe leidt, zie je bij 'Werk'.
Back to Top